Biokimia untuk Masalah Resdung

RM58.00

Supplement yang sangat diperlukan untuk masalah resdung (sinustitis & rhintis) dan yang mudah mendapat selsema.

.Mengandungi unsur paling halus mineral biokimia :

1.  Natrium Mur – mengimbangkan agihan air ke sel-sel.  Tanpanya akan menyebabkan cecair antara sel tidak dibahagikan dengan sempurna.    Ini akan menyebabkan keadaan pesakit mudah sejuk, penat, mengeluarkan discaj/hingus jernih.  Resdung dan sering selsema adalah antara simptom kekurangan Natrium Mur.  Ia sgt berguna juga bagi masalah bronkitis, coryza, kerap kencing serta sakit yg melarat apabila sejuk.

2. Natrium Sulp – adalah pembuang, pembersih dan pengimbang air dalam sel-sel tubuh.  Natrium Sulp menentukan cairan hempedu mengalir dgn betul dalam proses metabolisma dan penghadaman.  Kekurangan Natrium Sulp ditunjukkan dgn simptom lidah berselaput, discaj seperti hingus, kahak, nanah yg kehijauan.  Perjalanan hempedu yg tidak seimbang juga mengakibatkan tekak rasa pahit, muntah pahit, cirit hijsu, demam kuning yg melarat bila cuaca lembab/basah.

3. Natrium Phos –  adalah bahan yang ada dalam sel darah, sel otot dan cecair antara sel.  Ia sgt membantu masalah selaput mukus yg kuning di pangkal lelangit dan lidah

4.  Kalium Phos –  adalah mineral saraf terpenting yg di dapati di dalam sel-sel otak, cecair saraf, plasma dan cecair antara sel.  Ia penawar yg sgt berguna untuk semua gangguan kesihatan.

5.  Ferrum Phos –  komposisi hemoglobin yg tugasnya menarik oksigen agar dapat diserap ke dalam darah. Mengurangkan semua jenis keradangan dalam badan.

6.  Silicea Terra –  adalah garam mineral yg banyak pada tisu-tisu penyambung. Dalam kes resdung dan selsema, ia membantu mengeluarkan kahak atau cairan bernanah dan melegakan sakit kepala.

There are no reviews yet.

Add a review

Be the first to review “Biokimia untuk Masalah Resdung”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Updating…
  • No products in the cart.