Biokimia untuk Prenatal 01 (trimester pertama & kedua)

RM58.00

Supplement terpenting untuk memastikan ibu-ibu mengandung mendapat bekalan garam galian yang diperlukan untuk pembentukan janin yang sihat dan sempurna.

BIOKIMIA UNTUK PRENATAL (Trimester Pertama & Kedua)

Mengandungi unsur paking halus biokimia :

1. Ferrum Phos – komposisi hemoglobin yang tugasnya menarik oksigen agar diserap ke dalam darah.  Ibu-ibu mengandung sangat memerlukan darah yg kaya oksigen agar ibu dan janin sihat.  Ferrum Phos membantu masalah ibu yang kurang darah (anemia) ketika mengandung.

2. Calcaria Phos –  memberikan ibu dan janin mineral yang membentuk sel-sel baru untuk menguatkan tulang dan gigi.

3. Calcaria Flour –  membantu menguatkan kekenyalan tisu.  Sangat berguna bagi pembentukan janin.  Ia juga membantu ibu mengandung yg mempunyai masalah tumit pecah ketika atau tendon yg tegang.

3.  Kalium Phos –   adalah zat bagi saraf, tisu dan otak yg sangat diperlukan ketika pembesaran janin.   Juga dapat membantu ibu-ibu yg sering sakit kepala dan mudah beremosi (moody) ketika mengandung.

4.  Natrium Phos – adalah pengatur asid-alkali bagi sel-sel. Dapat mengurangkan asid dalam badan yg sering mengakibatkan loya dan muntah.  Membantu ibu-ibu yg sakit-sakit sendi serta ketidakhadaman.

5.  Magnesium Phos –   sangat diperlukan ketika ibu-ibu merasa kurang selesa, menghilangkan sakit seperti dicucuk-cucuk dan kekejangan otot.  Magnesium Phos memberikan nutrient bagi serat saraf dan otot.

There are no reviews yet.

Add a review

Be the first to review “Biokimia untuk Prenatal 01 (trimester pertama & kedua)”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Updating…
  • No products in the cart.