Biokimia untuk Masalah Pernafasan & Lelah

RM58.00

Supplement untuk membaikpulih sistem pernafasan agar terhindar dari asthma (lelah), bronkitis, lemah peparu dalam cuaca sejuk/lembab.

BIOKIMIA UNTUK LELAH & MASALAH PERNAFASAN

Kalium Sulp –  mineral yang melengkapi tugas Ferrum Phos untuk membantu sel-sel menerima oksigen yang dibawa oleh darah.  Ini dapat membantu penderia asthma, broncitis dan catarrah.  Juga bagi mereka yang merasa lemas dalam cuaca atau udara dingin dan batuk yang bermukus.

2. Natrium Sulp –  adalah pembersih, pembuang kotoran dan pengimbang air  dalam sel-sel tubuh.  Ia sangat diperlukan bagi mereka susah bernafas, asthma bagi kanak-kanak disebabkan pengambilan ubat kulit (yg bukan homeopathy), batuk berkahak pekat bertali atau mukus yg kronik. Sangat sesuai bagi penderia yang sakitnya asyik berulang-ulang.

3. Kalium Phos –  Mineral saraf yang membantu bila semput nafas, nadi tidak menentu, rasa berdebar-debar seakan hendak pengsan.

4. Magnesium Phos –  Anti kekejangan terhadap tisu otot yang menjadi penawar utama untuk rasa mencerut di dada dan tekak, berdebar-debar, batuk yang mengokol terutama yg melarat pada waktu malam.

There are no reviews yet.

Add a review

Be the first to review “Biokimia untuk Masalah Pernafasan & Lelah”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Updating…
  • No products in the cart.